23:31

Hej söta! Är hemma nu väntar på att Marcus ska komma, var ju på Kina buffé idag haha fett gott, tror Jenniie kommer lägga in bilder från de sen, nice va? Haha sen efter åkte jag och Jenniie hem till mig för att hämta filtar och jag skulle byta till byxor för de rätt kallt. Skulle egentligen till rålis men vart inte så åkte till Farsta istället och träffade Kim, Rebecka och Malin igen :) alltid lika trevligt ;) men ah ska kolla på tv medans jag väntar på att min kille ska komma, PUSS!



bilder från idag, nån random spegel på stan haha måste ju ta bild då, eller hur? ;) hahah jag kollar upp...

Disa, Kim, jag, Malin och Jenniie

Disa, jag och Jenniie :) körde på en höööög toft idag ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0