Bio

hemma nu bitches! Sov hos min boyfriend igår! :D hih, så innan de var jag på bio som Jenniie skrev tidigare. Ååh ibland blir man så sur på sig själv!! lyckades glömma bort min koden till mitt bank kort..? fråga inte hur är väl för många koder överalllt..! ah iaf så testa 2 ggr när jag skulle köpa biobiljett, så vart de fel båda å vågade inte testa igen iaf jag skulle spärra det lixom, så betalade med kontanter. Sen skulle jag köpa mat så jag ba "kan jag betala om jag har legg och mitt kort" men praktikanten i kassan var efterbliven och kunde tydligen inte det!!? så aa lyckade spärra mitt kort då.. Sen så stod Jenniie bradvid mig och hon ba till Jenniie "kan inte du betala åt henne?" haha sen efter ba "eller känner ni varan?" hahaha asså wtf? ofta man frågar nån de? ok om jag hade frågat lixom, menmen tur att man har snälla kompisar :)

Ska fixa mig nue ska till stan strax oxh möta Kim, Malin, Disa och Jenniie :) bilder från igår! PUSS!


Såg Men In Black sjukt bra se den! ;)


högst upp, woop woop !

coola brudar!

ruuuuuuuuuuuumpah!!! hahahahahahha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0