:)

Nuuuu har jag kommit hem! Var på bio me tjejerna, vi såg Men in black 3 :) Den var jätte bra! Har inte skrivit något inlägg på ett tag så skriver lite vad som hänt de senaste dagarna jag inte skrivit något. Igår var jag me min boy och vi tjocka oss med pizza! Hahaha börjar snart skämmas över att säga hur mycket jag har gått upp i vikt för att vi tjockar oss hela tiden.. Sen drog vi ner till bastun och basta o hade de skönt :) Sen nästa dag baka vi äppelpaj, jag e tung på att laga mat o baka! höhö. Har bara en underbar dag kvar att vara med skolan och göra någonutflykt på tisdag och sedan har jag SOMMARLOV!! Såååå otroligt underbart skööööönt!! Antar att Ellen kommer blogga snart också och hon har bilderna från bion så kommer bilder där ifrån hopppas jag ! :D byyye // Jenniie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0