sjuk ;(

Sitter här i soffan och har världens värk i halsen eller aa hela kroppen,hosta och snuva. Blivit sjuk.. Så synd.. Jag som ville vara me tjejerna ikväll hos Ellen o bada .. :( Men men är för trött och får väl acceptera att ibland måste man vara hemma... :( Kom hem idag med Ellen, det var nice midsommar och va me henne. Synd bara att jag kanske inte var världens roligaste kompis för jag redan då var sjuk och ville snacka me min boy som fortfarande inte kommit hem... lite mindre än en månad kvar tills han kommer hem weey... Långt kvar :( !! Saknar dig älskling!
Jag lägger in bilder på sakerna jag köpte från Spanien lite senare när jag får in bilderna :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0