Lördag

Shoooo! Är på landet nu... :/ åkte hit imorse med min syrra så hämta pappa oss i värmdö med bil. Så typ sovit sen jag kom hit... va på fest igår i tallkrogen, va kul ibörjan men ah hände lite saker.. alltid asså :/ Hahah vi spelade fotbollsspelet (ni vet när man har som ett bord, så står man på var sin sida och snurrar på spelare?) skit roligt asså! Juste! Dom hade en agilitybana på tomten asså en för hundar, men gissa vem som sprang i den?? hahah! Sen dansade jag och jenniie loss woooohoo hahah! fett kul iaf! tog tyvär inga bilder.. får väl bli nästa gång :)
Så igår på dagen va jag och badade på hökisbadet, träffade Kim, Rebecka, David och hans kompis dära, fast det var bara jag David och hans kompis som badade. Skit kallt!!! Jag hoppade inte i frivilligt nån gång utan skitungen David puttade i min 2 ggr! Asså de va så kallt att det var jobbit att andas! fy fan asså! Ah sen efter drog vi ju te farsa sen stan. Men ska gå ut och va social nu för vi fick precis gäster så, PUSS!

bild från idag påväg till landet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0