Måndag

Shaaa igen! nu sitter jag här igen och srkiver sista inlägget för idag. Senare på dagen så träffade jag min underbara kille och var hemma hos honom en snabbis och träffade hans famlij. Sedan så drog vi till affären och köpte
Ben & Jerry´s sååå gott! Fast prövade en ny smak denna gång och blev ganska besviken... Så från och med nu ska jag bara välja de jag är säkra på! ;) Jag köpte också en efterskotts morsdag present till mamma, ett bukett blommor bara, men hon blev jätte glad i alla fall! :) Jag älskling kollade bara på tv och tjocka oss o sen hade morsan lagat mat till oss, o sen drog han.. :( Men men! Hörs ! // Jenniie
Den tog jag idag, besviken men helt ok ändå!
Lista på mina favoriter!


1:a Plats! Heeeelt klart godast!








2:a. Plats super god den med! Men slår inte half baked!


3:plats mm... good!



Kommentarer
Postat av: sarah

BJ sååå gott :)

2012-05-30 @ 11:57:39
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0