minus o plus

Tjaa ! Idag har jag gått upp jätte tidigt för att jag skulle till BUP med mam's . Vi skulle hämta mer medicin till mig och prata lite om hur de gått osv. Det gick bra tiiiills... Jag svimma.. Mötet var klart vi sa hejdå sen några steg går jag och jag börjar gå vingligt och ostadigt, mamma säger att jag vi ska gå till toan men hinner inte dit fören jag pladask! Ramlar på golvet slår i huvudet i dörren och golvet och det slocknar för mig totalt i min hjärna i 5 sekeunder ungefär. Min mamma var jätte rädd, shit va jag tyckte synd om mami :( Hon ropade på läkarn och hon kom. Men sedan efter att fått i mig socker o fått ligga ner så gick det bra. Jag är enormt känslig för blod.. UUUHH kan inte ens skriva det utan att BRR!! AAA skitsamma haha!! Men sen efter BUP så var jag och mamma och kollade lite i affärer och mami köpte lite saker till mig och sedan när jag väl var hemma solade jag uppe på taket. SÅÅÅÅÅ HÄRLIGT med denna VÄRME! Den som klagar att det är för varmt kan flytta till sydpolen eller något -.- .. Sedan väntade jag bara på att min beeejb skulle komma :) Och vi bakade och softa bara, hhaha som annars :D tjockis jag är mihihihihii ^^ ..  Det var allt för ikväll! hare gött ! :) // JENNIIE


3 string och en BH från H&M                                          Sedan en necessär från ÅHLÈNS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0