Söndag

Tja sötisar! ;D Var på Fest igår i Husby va rätt kul i början men sen drog typ alla tjejer och som vanligt vart de lite knas på slutet så jag, Claudia och Jenniie drov vid typ halv 2. Sen träffade jag Marcus i skanstull så gick vi hem till mig och sov, igen :P haha, ah sen idag så träffade jag Malina, Amin, Mohammed och Abbe så drog till eriksdalsbadet och badade! skit skönt! jätte bra väder idag också ;) juste va och bytte min bikini innan eriksdals också :) 

Och idag äre ju mors dag så hoppas alla har grattat sina mammor nu?!?! haha ah så min farmor och mormor kom hit så gick på resturang med familjen, firade lite typ :) aja puss på er sötisar! ♥ ♥ ♥ ♥ // Ellen

bilder från idag


random bild

Jag och Malina


sötisarna, Amin och Malina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0