Måndag

Tjooo! slutade tidigare idag för jag hade ingen matte, så nu sitter jag hemma å kollar på tv å spelar dragonvale, haha har typ blivit besatt av de där spelat... nån som spelar det? skit kul iaf! Väntar på att Marcus ska komma hit, fast han har inte ens slutat än så... jaja får väl hitta på nåt. Typ sova lite? hhaha somnade på biologin idag... ooops, men vi kollade på film så de va diskret ;)

mitt nya linne, ååh satt skit nära älden i fredas så har ett brämärke på sidan ser typ ut som om nån fimpat på mitt linne.... fml ibland asså! menmen hade det idag iaf, typ fixat hålet lite med vittnagelack :P haha

PUSS sötisar! // Ellen

Kommentarer
Postat av: Märta <3

Hej sötis!!!!! Just nu har jag startat upp min blogg igen och vill gärna att du kollar in och kanske kommenterar min blogg?? Hoppas du gör det!!

Puss & Kram!!

---------> http://meramode.blogg.se

2012-05-28 @ 19:20:28
URL: http://meramode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0