hej

Inte för att jag är en människa som hatar men det finns saker som jag VERKLIGEN stör mig på. Så här börjar min lista haha. 
 
Människor med dubbelmoral. - Kan säga ett exempel, som en person som ber en vara tyst så pratar den själv. Eller ett annat exempel är hur många killar som klagar (speciellt på facebook) om hur ''orrig'' 'slampig'' och orden bara fortsätter..Om tjejer som lägger ut bilder på sig själva i bikini osv och sen lägger de själv ut bilder på sin mage eller ''var på gymmet'' skriver de och en bild när de spänner sig och är halvnaken. Alltså hahahahahahha! Tänk vad du själv gör innan du börjar waina. Du är lika mycket ''orrig'' som de tjejerna. Killar kan också va trash gubben lilla, bara du har en dick gör det ingen skillnad.(WOOOW jenniiii goes maaad hahah) Inte för att jag bryr mig vad andra lägger upp för bilder, jag menar det är deras problem sen om de hamnar på någon porrsida eller fan vet jag haha. Men om du ändå ska lägga upp en sån bild kan ju lika gärna ta betalt för de, just sayin! Haha ;)
 
Människor utan respekt till andra. Ja behöver inte ens förklara.
 
Människor med fördomar. - Människor som direkt får en bild av en, som inte lär känna personen utan bara har fördomar om hur alla är när han/hon vet var du kommer ifrån,var du bor, sexualitet, kön osv.
Som killar som blir rädd för någon annan kille när de får reda på att killen är bi elr homo och tror typ att snubben ska börja stöta på en (killen) Om killen som du var kompis med innan inte stötte på dig varför skulle han göra det nu helt plötsligt? Jo många får den tanken och blir typ ''rädd'' bara för att de fått reda på att personen är bi eller homo. Snackar såklart inte om alla killar men hört jääääääääätte många killar säga att de inte skulle kunna vara kompis med en bög. Hmm... Kanske känner de sig hotande ;) Sen finns det ju rasisterna som har fördomar om de som inte ser ut som en själv. Jag menar om du dömmer en hur den ser ut och var den kommer ifrån , vilket språk den talar så undrar jag verkligen var ens intelligens ligger.. Rasister stämplar en direkt bara på utseendet. Bara för att rasisterna har en identitets kris förstår jag inte varför de ska skylla på andra haha.
 
Likeshunter. Personer som gör vad som helst för att få likes.
 
Surkärringar/Surgubbar. - Jag gillar verkligen de flesta pensionärer! De är så trevliga, sociala och gulliga. De har varit med om så mycket, jag har verkligen respekt för de. MEN sen finns det alltid en tant/gubbe som alltid är gnällig,sur,arg,butter och ba sänker ner stämmnigen. Visst de kanske inte är riktigt helt friska men fortfarande... Som tur var är de snällaste,gulligate gammlingarna jag vet min mormor och morfar! :D Har aldrig träffat någon lika söt som min mormor och ingen lika snäll som min morfar. De är alltid glad när jag kommer och svarar alltid på ens frågor och pratar om intressanta saker , vad de varit med om och hur de hade de på sin tid när de var i min ålder. Trots hur gammla de är , hur ont de har så har jag ALDRIG i hela mitt liv hört de klaga. Och de är ändå 90 år haha...
 
 
yeeeeah fett c00l jag e har öppnat upp mig o lagt ut mitt agro på bloggen. K bry.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0