Hemma från Turkiet

Är hemma nu! Har haft det så sjukt bra i Turkiet har träffat underbara människor, vill tillbaka redan! typ grät igår när jag skulle åka :(
 
Bodde utanför en stad som heter Side på ett hotell som heter Kumköy Beach Resort, tror jag? haha, jätte fint där ganska stort hotell. Fast roligt att dom som jobbade på hotellet typ kunde mer tyska än engelska...? haha, va skit mycket tyskar där så.  
 
här kommer lite bilder. Har så mycket bilder så det kommer fler inlägg sen med mer ;)
I Side
Jag och Bästa kusinen Hillevi
Jag, Hillevi och Max (mina kusiner), första kvällen tror jag 
hahahahha, bästa butiken köpte lite saker här. De roliga var att killen som ägde butiken typ kunde svenska. Så frågade jag han hur han hade lärt sig svenska han ba "turister :)" 
Jag och mormor i Side
Jag och Niels på klubben 
haha, sötisarna skrev på badbollen
Matthijs och Hillevi
Bas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0