Måndag

Träffade Kim och Malina i Farsta idag, vi gick och åt mat och kollade lite i affärer, köpt ny hårfärg, ska fixa mitt hår någon dag. Sen på kvällen gick vi på bio med hassan och hans kompis också, såg Ice Age 4. Den va skit bra, men såg den på svenska och sånna filmer brukar ju alltid vara bättre på engelska så kanske får se om den? haha. Sen efter filmen skulle dom åka bil, så jag åkte och träffade Jenniie. Så åkte vi till Huvesta för att hämta hennes tröja som hon glömde på en fest för någon månad sen typ. Kom precis hem typ, men ska sova strax. PUSS!
 
 
haha tagen med min 3,2 megapixel kamera! skit var bara ett år sen jag hade den här mobilen, men kan ändå inte fatta hur jag stod ut?!
nya hårfärg, ska slinga det. Så har två olika för att de ska bli olika färger på slingorna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0