Onsdag

Tja sötisar! bloggade inte igår men var med min Julia bror spelade golf i regnet... sen åkte vi och kollade lite i ringen köpte ett par örhängen och trå toppar. Sen gick vi hem till mig och bara chillade lite, trevligt! Idag så var några av mammas/mina kompisar från när vi bodde i HongKong här och fikade lite, Sofia kanske ska flytta in i min syrras lägenhet nu när hon ska flytta till GBG men inget är bestämt så vi får se. (Min syrra bor i en etta under våran som mina päron äger). Sen när de hade dragit så åkte jag till Kista för att träffa pappa så skulle vi fixa min mobil, men ah gick sådär ska typ fixa den imorgon tror jag? aja får se. 
 
Toppen jag köpte igår :) Var igentligen en klänning som jag klippte av till linne, tyckte det var finnare. Plus att jag använder linnen mycket mer!
 //Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0