Tisdag

Sorry för dålig uppdatering men hinner inte, gör ju saker å så sen när jag kommer hem så sover jag typ, haha. Men det ska bättras! Men är hemma nu. Har skit ont i halsen! :((
 
Var på ågesta idag, träffade Julia trännade å så, skit varmt! Nästan för varmt..?! haha. Sen träffade jag Kim och Malin i hökis (dom hoppade på mitt tåg) så åkte hem till mig hämtade lite saker snabbt. Så träffade vi Claudia och åkte till flatenbadet träffade Hanna, hennes kille Wille och Nippan. Grillade å chillade men vart massor med mygg, så vi åkte hem. Eller jag gjorde pallade inte göra nåt känner mig inte så frisk.. :( har ont i halsen och hade ont i huvet förut.. aja ska sova så det blir bättre tills imorgon! ;)
 
Wille, Nippan, Hanna, Malina och jag. Väntar på bussen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0