saknar
Saknar så himla mycket ridningen! Blir galen! Har inte ridit på snart ett halvår och innan de hade jag haft ett uppehåll med ridnigen i 2 år! Det är sinnes... Tror ingen förstår mig förutom de som verkligen har en passion eller något de älskar att göra och inte gjort det på ett bra tag. Tappar allt jag lärt mig och kunnat förut också så måste kanske börja med privatlektioner igen ifall jag ska börja, mamma blir nog glad över den kostnaden haha! ;) Ja ridning är ingen billig sport och inte lätt heller, skulle va kul att se alla människor som snackar om ridning som om det bara är en hobby och ''hästen gör allt jobb'' eller ''man sitter ju bara på hästen'' ifall de skulle klara av att ha kontroll över en helt fullt levande varelse som har egen vilja och är i sin instinkt ett flyktdjur på sina ca 600 kg (beroende på ras och hur stor) I alla sporter tar man ju självklart en risk och då får man ju i ridsporten va beredd på att ramla av ganska många gånger och bli trampad och allt möjligt, men den risken tar jag! 
 
             
                                                               Saknar er 
 
 
 
                   
Hahahahahaha! För 3 och ett halvt år sen! Först gången gick bra men andra gången satte jag mig upp för tidigt och ja ni ser själva hur failat och fult ser ut haha! Saknar min heeest :(
(ignorera den fula bakgrunds musiken hahaha jag var nyfiken förut på youtube när jag var yngre)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0