Lördag

Jag sov hos Jenniie idag, vi vaknade runt 10 så åkte jag hem och duschade å fixade mig. Sen träffade jag Jenniie igen så åkte vi till farsta, shoppade lite, solade och så matade vi fåglarna haha! Sen vare några småbarn som va fett taskiga och höll på att springa på fåglarna och skrämma dom! snorungar, att inte föräldrarna kan säga till? aja, ska fixa mig lite nu äta middag och så sen ska jag antingen till Märsta, är fest där eller så kankse jag ska träffa Jenniie och ba chilla eller träffa en annan kompis vet inte än asså får väl se..Kanske sitta hemma och titta på tv själv..? haha forever alone ne ;) 

Jenniie idag med fåglarna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Disa

Asså gör det om du vill men tycker att du ska ta den gammla om du nu ska göra det :)
Puss på dig!<3

2012-09-09 @ 17:09:27
URL: http://diiizas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0