Söndag

Var hemma idag på dagen vaknade typ 1-2 och mådde inte så bra så ah, kolla på tv och tyckte synd om mig själv... Men mådde bättre sen, så gick ner till min syrra hjälpte henne att sling hennes hår, vart rätt bra eller helt ok kanske ska fixa till det lite imorgon? haha. Så åkte med henne sen och träffade hennes kompisar så åkte vi till blackeberg. Trevlig men dom pratade om massa folk som jag inte kännde så sa inte så mkt. Är inte likt mig brukar vara den som pratar en del  när man ses sådär, men ah faktiskt varit mindre pratig på senare tid, inte kännt mig på topp riktigt. Typ lite depp eller nåt..? så har bara blivit så. Plus att jag typ tröttnat lite på att festa... asså det är inte tråkigt men tyckte de va roligare förut. 

Min syrras pojkvänns solglasögon, snygga va? (fläcken på min läpp är från speglen.)

 

 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin blogg du har och allt bra? :)

2012-08-06 @ 13:45:11
URL: http://Ebbabieberboman.blogg.se
Postat av: Ebba

Det är bra med mig själv då? :)

2012-08-06 @ 20:24:15
URL: http://ebbabieberboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0