Annandag

Har inte skrivit på ett tag men här är jag igen!  Berättar lite kort om vad som hände på julafton, i förrgår alltså :) Jag firar inte jul på samma sätt som ''alla andra'' de som nu firar jul haha.. Jag tycker de flesta ''svenskar'' firar jul av fel anledning. De är ju igentligen en religös anledning varför man firar jul men många firar inte ens av den religösa anledningen, sen blir lär sig barnen att vara giriga.. Bortskämda många barn i Sverige är haha.. Inte alla såklart! Men tycker bara att om man ska fira jul ska man göra de av rätt anledning och inte bara för att barnen ska få julklappar och man ska äta mat haha... Nu låter de som jag är anti julen men menar bara att man borde lära barnen varför man igentligen firar jul, de finns en religös bakgrund varför man firar julen och tror man inte alls på något som har med julen att göra (Jesus födelse, gud o.s.v)  så förstår jag inte varför man ens firar jul haha.. Men det är vad jag tycker! Tillbaka till vad jag började skriva haha! På julen åt jag middag med min mamma och sen kom min boy och de var det haha ! 
Idag har jag bara varit i stan med Ellen och shoppat lite nu när rean är på gång haha! ;)
 
 
 
En tröja från Manhattan                                                    Så ser den ut på mig! hehe
 
 
 
 
 
Shorts med nitar från Bik Bok
 
Nattlinne och trosor från H&M Bara 50 kr :D
 
 
30 kr per styck på tosor så passade på! ;) Från H&M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0