chillnasion

Idag har jag solat uppe på taket med mamma och sen drog till Farsta och träffade Jonas och Moa, så jävla längesen jag träffa de!  Skönt att träffa de :) Vi chillade först i Farsta och sen drog vi till Sköndal och hämtade min (Malina Claudia och Ellens vi delar på den haha)vattenpipa och drog till Drevan. Vi satt och snacka och vhilla och rökte vattenpipa ett bra tag , skit skönt väder också! Inte varit det på länge och det ska tydligen regna i en hel vecka i rad! Sjukt och sorligt... Sen drog vi till Timone och åt kebab och nu kom jag precis hem :) Nice dag! Det var de haha hare gött. 
 
Jag och Jonas 
 
 Vi är gladaaaaaaaa hahah speciellt jag hihi
 
Jonas och Moa, snygga! ;)
 

Kommentarer
Postat av: c

Hahahaha när vi skulle köpa den, han i kassan var rätt skön ändå och blev inte irriterad o grejer när vi stod där och räknade och höll på i typ 20 min x) <3

Svar: hahahhah han va tyyyng ;) <3
Jenniie och Ellen

2012-07-10 @ 00:40:51
URL: http://claudiacortez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0