Fredag

ledsen för dålig bloggning, har inte vart på humör lixom... p.g.a vissa saker men ah.. Igår var jag i solna för att fixa min mobil men de sa bara vad som än är felet så kostar det 3500. Dom byter alltså bara ut den. Sen fick vi adressen till ett ställe där dom fixade mobiler. Så träffade Jenniie som följde med dit och lämnade in den där för dom skulle kolla vad som var fel. Sen skulle vi till farsta men va skit mkt förseningar på tuben så vi hann inte dit innan jag skulle träffa Julia på ågesta å fysträna. Sen på kvällen träffade jag Kim, Malina, hennes kille och hans kompisar, gjorde inte så mycket bara chillade lite å så. 
 
Nu ska jag duscha hörs, PUSS!
 
bilder från i onsdags tror jag? när jag Kim och Jenniie chillade i sköndal.
Jenniie och jag, haha! vi sitter typ likadant och gör samma min
Några ankor som kom och ville vara med? söta va? Kolla den längst fram hade något som fastnat på munnen.. eller näbben kanske man säger :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0