soft

Shululululululu alla ;) Hahaha värsta lall humöret men är så jävla glad för har äntligen fått min älskade älskling trööööja tillbax!!! Såååå glaad! Idag har jag varit i Stan med Nicole, vi var i Kunghallen och åt där och sen köpte jag två smycken som var på rea på Ur och Pen. Så jävla gott!! Och   ett bra pris också, billigaste av allt där. Kanske inte världens nyttigaste mat men jaja... Kommer ändå inte äta så nyttigt när min kille kommer... Då börjar dieten med Ben and Jerry's , Kladdkaka, Paj , Godis och aaaaaaaaallt möjligt hahah... Och jag som precis hade laddat ner en app som ska hjälpa mig att inte äta för mycket haha.. 
Efter stan och jag hade kommit hem så softa jag bara och sen mötte jag Ellen och ja resten vet man om läser inlägget innan som Ellen skrev hehe. 
 
 
 
 
Sööööta Nicole !                                                        Så jääävla god mat..
 
 
 
Halsbanden :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha , Ibland vill jag bara döda (sajko freak jag vet haha) min misse pisse katt för hon är så söt.
Får sällskap inatt! hihi.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Planer för veckan? :)
-
Kommentera gärna på min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan! (Det med den nya blogg.se designen)

2012-07-17 @ 17:25:26
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0