Torsdag

Sorry för att jag inte bloggade igår, men låg bara hemma och segade hade skit ont i halsen! Skulle till grönan men följde inte med för jag mådde ju inte så bra. Idag så skulle jag följa med Rebecka till frisöran kl 11 men hade tydligen blivit nåt fel, frisörerna hade typ bokat fel..? aja så vi chillade lite åkte till farsta träffade Kim och Malina, så köpte vi en hemlig sak ;) Så köpte jag nya solglasögon, hårfärg och massa halstabletter, hehe. Har typ ont i magen nu, tror det är för jag ätit liiiiiite mer tabletter än vad doseringen var... aja halsen är bättre iaf! ;D
 
ska bli lite blonda slingor nu, haha jag som precis gjort bruna.. men vill ju ha lite kontraster så kör på blonda till turkland ;) Åker ju om två dagar nu! :))
hitta en bild från förra sommare, har förändrats en del asså, haha kolla mina ögonbryn lixom? haha, har ju typ inga...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0