bilder

Var i stan idag vilket Ellen redan skrivit så visar bara bilder från vad som jag köpte och sen kommer bilder från vad jag köpte i Spanien. Tror jag ska ner och bada i en pool nära mig med Ellen och Kim men får se hur de blir eftersom jag fortfarande är sjuk och inte så smart att bada då.. Annars om inte blir de nog bara stanna hemma och softa .
 
 
                                 Köpen från stan
Body lotion, Body wash och Body scrub. 2 filmer, flickan som lekte med elden och twilligt new moon. 2 Body spray, en hårinpackning, doftljus,tops och jeans shorts.
 
 
och sedan ansiktsmaskar och våtservetter oxå.
 
 
 
 
 
 
                            Från Spanien

Skor (ca 5 cm) En väska, solglasögon en plånbok och usa bikini och köpte också rökelser med jordgubbsdoft.
 
 
 
 
foton från mig i spanien hehe
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inspire me, Darlin'

Jag älskar väskan och framförallt plånboken!!! *-* Så sinnes söt!!

2012-06-27 @ 22:54:07
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0