Fredag!

Tjo! vaknade nyss typ halv 8 av mig själv.... haha nice ju? har ju gått upp 6-7 varje dag den här veckan för att hinna till jobbet. Så går var det sista dagen på golfskolan åh nästa vecka kommer det nya barn dit! åååååååååh har fått myggbett överallt! tyck synd om mig! haha . Fast det positiva är att jag fått lite färg iaf ;)
 
Igår kom ju Jenniie hem! saknat den bruden asså! Ska träffa henne idag kl 11 så ska vi ta bussen från slussen så ska vi möta mina föräldrar och åka till min mammas kompis landställe. Så ska vi fira midsommar! Bjuder kanske på bilder sen? ;) Vi ska vara med mina barndomskompisar och alla deras kompisar, skit nice!
 
 
// Ellen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0