Fredag.

shaaa! ;) Kom hem för nån timme sen och sitter nu vi datan och ska ringa min boy nu på skype (om de nu funkar haha :( .. ) Idag har jag varit me mamma o hennes kompis i länna och jag fick en nu kudde ! PLAYBOY :D yeeeey! my favorite!! Sedan fick jag nya hörlurar av mams :) tack äiti! Rakastan sinua. Sen när jag kom hem städa jag mitt rum och fixa mig själv. Sen drog jag till hökis och möte brudsen! Malina,Kim,Rebecca,Disa och Ellen. Nästan alla iallafall haha :) Vi åkte till Odenplan, och jag såg komikern Henrik Schyffert hehe .. (skryter lite haha, ni som vet vem de nu är hah) Vi var på en asiatisk resturang och alla vi tog buffé och åt som gamar haha! Men man ska ju passa på haha! Sen efter att man var propp mätt och hade ont i magen för man ätit för mycket så drog jag och Ellen hem till henne och var bara där en kort stund och sen åkte vi till Farsta och träffa Kim, Rebecca och Malina igen o vi chilla bara och nu är jag hemma och ska försöka fixa den här jävla skype! Aja höre gött hörs! :*
Min nya kudde! :D                                            Min bäddade säng på länge haha! ;)





Den första tallriken jag tog blev shusi, nam nam!!      Andra tallriken. Godare en det ser ut!


Tredje tallriken                                                                     Och till slut! Efterrätt! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0