Grönan

Va på grönan igår med bästa Kim och Malina. Träffade Hassan (Malinas killa) och hans kompisar där också. Kom dit typ 9 så fixade vi åkband och åkte extrem, popexpressen, insane, sen popexpressen två gånger till, fan va kul! Typ inte åkt där sen förra året och då åkte jag bara två åk. Men ah mådde typ lite illa efter... hehe fan börjar bli gammal? ah men gick till donken och åt mat så de var lugnt efter det! :) Haha juste en skit rolig 25-åring på båten som stod och snackade med mig och Kim.
 
Kim, Jag, Malina och Hassan
 
 
Jag och Malina vid båten
 
 
Ska fixa mig och så nu! Sen in till stan och träffa bästa brudarna! måste köpa nya ballerina :P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Jättefin blogg :D

2012-06-30 @ 12:08:30
URL: http://slm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0