HISS/DISS

 
 
 
Bombshell bh! Det är verkligen suveräna! Eftersom jag har komplex över mina bröst och tycker det är små (vilket det flesta tjejer i min ålder tycker) så gör den här bh:n verkligen ett under! Klart blir man besviken när man tar av sig den sen, men de behöver ju ingen se! ;) Killar är ändå lättlurade när det gäller detta haha. Visst känns det lite oäkta när de är en tjock kudde i bn:n, men ändå bara min kille som får känna på mina så vem bryr sig :) Desutom ger de en bra push gemfört med vanliga bh:ar och brösten blir rundare. 
 
Mina 3 bombshell! Kommer nog bara köpa bombshell i framtiden ifall jag ska köpa ny bh.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hunters stövlar. Herre gu haha. Det är verkligen inte min stil att investera ett par gummistövlar för tusenlappar och gå runt med de på stan. De är inte världens fulaste men förstår inte vitsen med att ha stövlar när man bor i stan och inte på landet och sen ska man se det som man har ''hög status'' (bra med pengar) när tjejer går omkring med de. Förstår inte hur det har kunna bli så populära.. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

Hunterstövlar är jättebra, de håller mycket bättre än vanliga stövlar, sitter bra på och är snyggare :)

Svar: tycker fortfarande det är onödiga pengar för ett par gummistövlar.
Jenniie och Ellen

2012-06-29 @ 12:42:49
URL: http://feliciaochjohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0