peace !

Ellen har ju redan svarat på dig men tänkte att du förtjänar ett svar från mig också även fast jag inte förstår varför jag lägger ner min tid på detta. Jag e bara för snäll ! ;)
 
Svar: Pinsamt? Beror på i vilket sammanhang du syftar på? Jag tycker du verkar ganska pinsam :) Ja jag vet exakt vad det betyder. Det är en fågel? :) Men de vi har stavat är med z så det betyder inget. Aa om den är så ful förstår jag ej syftet med att du scrollar ner och blir en av alla våra besökare ? ;) Kul att du blandar in engelska ord när du skriver allt annat på svenska, tycker du har fult sätt att skriva :) Puss! :)
 
 
Detta är en orre :) just sayin liiiiiiiiiiiiiiiixom daaah
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHHA ofta ni döper er blogg efter en FÅGEL!? aahahahahah jag dör, vad pinsamt! Seriöst, som att jag skulle skapa en blogg och döpa den till en jävla mask-ras eller nåt, :') Hur tänkte ni där.....?

Eller är det så att ni använder det som bortförklaring för att ni vill bli kopplade med horor för att ni vill ha den statusen?...

2012-06-28 @ 23:05:48
Postat av: Veronica

haha jag gillar att ni stryker över IP numret men säger ändå vart jag bor. fattar inte logiken.. ?
vad bra att ni syftar på en FÅGEL när ni döpte bloggen, för att för det mesta kopplar personer "orre" till hora. orre är då hora på turkiska, och nej jag vill inte komma här och leka mångkulturell.. tänkte bara att ni ville veta ;)

och aa, om jag hade haft en blogg hade jag kunnat länka den för att jag står för den jag är och mina åsikter. juste.. jag kan vara en av era besökare så att ni åtminstone når upp till tio stycken.
och nää ni frågade inte vad jag tyckte om bloggen men jag frågade inte heller om jag förstörde din dag Ellen. men då vet jag och det var ju tråkigt

puss puss! <3

2012-06-28 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0