SOMMARLOV / HISS & DISS

Mitt fu**ing SOMMARLOV HAR BÖRJAT ÄÄÄÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jävla härligt!!
Idag så var jag i skolan i en timme och gjorde ett prov snabbt och sen drog jag hem och hjälpte mamma lite grann att städa och sånt o sedan har jag lagat mat och pratat med min älskling på skype :)  // Jenniie
Kör lite sånt här som andra bloggar kör haha.
Leopardmönster. Jag verkligen ääääääälskar leopardmönster! Spelar ingen roll ifall det är på skor, väskor,klockor,mobilskal,tröja,byxor.. Exakt aaaallt är så jävla snyggt! Det mönster oooh gu! Helt ärligt skiter jag i ifall det är ''ute'' det är bara något jag inte kan släppa.
Jag verkligen dissar hur dagens tonåringar är. Nu ska jag nog inte säga något eftersom jag själv är det men jag menar 13-14 åringar ja till och med 11 och 12-åringar som bara är barn! När jag var 11 lekte jag med mina kompisar i parken och gjorde något som barn ska göra, nuförtiden ser jag barn som stor och röker och dricker. Det är som att de vill bli vuxna även fast det knappt har mognat fyskiskt och inte ens killarna har kommit upp i målbrottet och tjejerna har inte fått sin mens. Herre gu ni behöver inte bete och göra sånt som vuxna gör eftersom ni bara är barn! Sen när ni väl är vuxna kommer ni längta till allt de ni inte gjorde som barn. Jag var ju värsta nörden när jag var liten ;) Kom igen skärpning! Visst nu ska jag inte spela oskyldig som att jag är vuxen och inte har gjort något, men det jag menar är att jag tycker att man ska få vara barn ett tag innan man blir tonåring osv.. Jag ser flickor i stan som går i femman,sexan som håller i handväskor och sin Iphone och snackar som tjejer i Sex and the City och använder smink. Jag började använda LITE masccara när jag gick i sexan..  asså herre gu hahaha. Barn har nuförtiden bråttom att växa upp.. Detta beteende kommer ju från något också och jag tror att det kommer från personer som de här barnen ser upp till, exempel deras storesyskon.

Kommentarer
Postat av: Lawrence Daily

Hej! Fin blogg! Håller med helt om hur småbarn har blivit! Gillar du Jennifer Lawrence, stjärnan från Hungerspelen? Kolla in min blogg, www.lawrencedaily.blogg.se!

2012-06-04 @ 19:55:00
URL: http://lawrencedaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0