Svar

Vet att Jenniie redan svarart men jag vill också säga lite saker.
 
Svar: haha, snälla vad leker du? Det är min blogg jag får väl skriva vad jag vill?!! Du behöver inte fråga mig jag får skriva vad jag vill! Och ja idioter som dig förstörde min dag för va redan på dåligt humör på grund av vissa saker! Visst kan visa ditt IP-nummer om du vill det. Haha, men snälla ta inte allt så seriöst gumman. haha men tack för att du höjer vår statestik då, gulligt av dig! :D <3 Om du inte ens har en blogg själv varför klagar du på andra bloggars utseende? 
Svar: haha men gör en egen blogg och döp den till en maskros då om du nu vill det? Haha samma till dig gumman, ta inte allt så seriöst <3 
 
spårade det här IP-nummret och det är typ från Ryssland....? vet inte om det är fel men ah..
 
 
 
Känns ju inte som att folk har problem att komma ihåg namnet på bloggen iaf ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0