svar

Det är så kul att de flesta skriver positiva saker och frågar saker! Fortsätt med de! Tänkte svara lite på några kommentarer.
 
 
svar: Jag tycker du ska baka det när du helt enkelt bara känner för de! Men det tar sin lilla tid eftersom det är många lager tårtbottnar man bakar själv. Jag gjorde inte tårtan det var min syster men det såg inte så svårt utan bara att det tog en massa tid. Lycka till! :)
 
 
 
 
 
 

Men sen finns det ju tyvärr såna människor som verkligen envisas med att sitta och kommentera negativa saker. Jag antar att det mår bättre av det eller något vet inte vad sjukdomen kallas. 
 
Svar till Veronica: Jag fattar inte logiken med ditt beteende? Men visst okej här har du, ditt IP nummer syns nu, mår du bättre av de nu eller är det något mer du ska lägga märke till mer och tycka du är jätte smart? Vad spelar det för roll om det är en fågel? Vissa döper sina bloggar med hundraser eller hästraser så detta är en fågelras bitch please. Vad roligt att jag fick veta att det betyder hora på turkiska men detta står inte på turkiska och ifall någon turk (inte i sverige) skulle kolla in denna blogg så skulle han/hon antagligen ändå inte förstå eftersom det står med latinska bokstäver. Aa jag står också för vem jag är och mina åsikter? Vad härligt att du också gör det men man kan visa det på andra sätt istället för att ta sin tid på andras bloggar och kommentera helt värdelösa kommentarer. Så du menar att du har sett våra besköar statistik med egna ögon? Då måste du antagligen ha synfel eller gjort intrång på vårat konto och det är olagligt gumman och det anmäls ifall det är så.
 
Så!  Då var den idioten avklarad bara en till tyvärr.
 
Svar till Emelie: Jaha det var ju synd att du dör pågrund av ett bloggnamn men tydligen har du ju inte dött eftersom du har fortsatt med dina kommentarer.  Pinsamt, varför är det pinsamt? Förstår ej det där så ingen kommentar.  Gör en egen blogg då! Så slipper du sitta framför den här bloggen och scrolla ner eftersom du verkar tycka så illa om den men ändå blir en av alla våra besökare, förstår ej de? haha. Horor? Om jag skulle vilja bli kopplad till att vara hora skulle jag väl antagligen jobba som en hora? Inte för att jag tycker illa om det eftersom att det är ett yrke fortfarande i många länder men nej? 
 
De var de. Nu ska jag skynda mig och fixa mig och sen springa till bussen! ByE!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0