Tisdag

Tjooo, sitter och lyssnar på musik, radio ;) Hade mitt sista prov för terminen idag! så jävla skööönt snart sommarlov! omg längtar! får på fredag och ja de är skit sent...! tycker jätte synd om mig själv, bara så alla vet lixom. haha

Imorgon ska jag träffa Jenniie så ska vi bara till en kompis och hämta Jenniies tjocktröja som hon glömde i helgen, vart ju lite bråttom när vi skulle dra i lördas...... Sen börjar jag skolan kl 12, ska bara ha mentorsmys? haha ah men vill ha närvaro så ska dit. Så slutar jag 4 å då ska jag till gubbis och sola, vill vara brun på skolavslutningen! Sen kanske ska till farsta, funderar på att köpa en ny plattång min är så keff!! håret blir ju fan inte platt! åååh skit störande, har ju små baby lockar på sidan som inte lägger sig..

Aja ska kolla på Tv nu hörs, PUSS sötisar!
åå vill att det ska bli soligt, hatar skit molnen de ska ju vara sommar?!!? När de blir sol ska jag ta massa fina bilder utomhus ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina -hundvardag

Har du hund? Då måste du kolla in vår blogg för vi lottar ut en FEET GOODIEBAG till dig och din hund! :D

2012-06-12 @ 21:50:41
URL: http://hundvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0