Torsdag

sorry för så dålig uppdatering, de ska bättras! Jag får ju sommarlov imorgon! :D Var på långholmen igår, gick runt typ hela långholmen för att vi skulle hitta nåra kompisar, men ah alla drog precis när vi kom för aina kom... så vi åkte också, men hann säga hej till några kompisar jag inte träffat på långe så de va trevligt iaf :)

Idag var jag på gärdet med skolan hade nån bränbollstunering med alla klasserna i skolan. Så självklart vare spex, och min klass var militär, så snygga vi var! haha.. Så efter skolan va jag på fysträning, sen hämtade jag ut en mapp med lite saker om mitt sommarjobb som börjar nästa vecka. Shit ska vara där 8 varje dag och de tar mig typ en 45 min dit... kul början på sommarlovet! Men de ska bli kul, hoppas barnen är snälla bara, eller att jag är... mohaha ne skoja ;)


bjuder på lita bilder på mig och Jenniie, typ nåra veckor sen :P

haha

ruuuuuuumahhhhhhhhhaaaa, haha

snygga, right? ;)

PUSS!!


Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L ♡

Allt bra? :)

Fin blogg.

2012-06-15 @ 12:44:16
URL: http://jonssonl.blogg.se/
Postat av: J O N S S O N L ♡

SV: Tack!

Jadå, dagens planer?? :)

2012-06-16 @ 09:05:05
URL: http://jonssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0