frågor.


Dina första tankar när du vaknar? *snooze*
Vart befinner du dig just nu? min säng.
Biter du på naglarna? äckligt nog ja.
Är du singel? nej :)
Vad vill du ha just nu? Min älskling och riktigt sommar!!
McDonalds eller Burgerking? BurgerKing ofc! fast donkens hot wings går inte att ersätta.
Vad har du för skostorlek? 37
Vill du gifta dig? njaa.. Beror på
Skor du hade på dig idag? convears, standard.
Favoritårstid? SOMMAR
Favoritmat och dryck? Sushi,oxfilé.Cola
Sov du ensam inatt? tyvärr :(
Hur många kuddar sover du med? 3
Längtar du mest efter just nu? min älskling ska komma hem.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? nytvättat
Saknar du någon just nu? som FAN.
Hur mår du nu? sådär, neutral.
Bor? Sthlm !
favoritfärg? Lime grönt,turkost.
Lägenhet eller hus? Lägenhet
Hur många rum? 5 rum och kök.
Bor med? Mamma o syrran.
Sport? Rider. Men har ett pause från de nu.
Land du vill besöka? USA
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Pappa.


Dina första tankar när du vaknar? *snooze*
Vart befinner du dig just nu? min säng.
Biter du på naglarna? äckligt nog ja.
Är du singel? nej :)
Vad vill du ha just nu? Min älskling och riktigt sommar!!
McDonalds eller Burgerking? BurgerKing ofc! fast donkens hot wings går inte att ersätta.
Vad har du för skostorlek? 37
Vill du gifta dig? njaa.. Beror på
Skor du hade på dig idag? convears, standard.
Favoritårstid? SOMMAR
Favoritmat och dryck? Sushi,oxfilé.Cola
Sov du ensam inatt? tyvärr :(
Hur många kuddar sover du med? 3
Längtar du mest efter just nu? min älskling ska komma hem.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? nytvättat
Saknar du någon just nu? som FAN.
Hur mår du nu? sådär, neutral.
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Pappa.
Körde lite frågor igen. :) peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0