lite snabba frågor / Ellen

Hehe jag baxade Jenniies idé att svar på frågorna så ni kan lära känna mig lite bättre också! ;)

Vad är ditt mellan-namn? Ingrid (vill ta bort det eftersom jag inte gillar personen jag är döpt efter..)
Är du i ett förhållande nu? nej
Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? har ju inget förhållande så
Har du haft ett seriöst förhållande? aa eller 2,5 månader i 9an :P (är väl inte direkt förhållande typen..)
Har du någonsin varit full? haha ;)
Röker du? 'usch nej
Snusar du? nej men blää de e fan vidrigt asså!
Saknar du någon just nu? aa :/ (nämner inga namn ;))
Hur mår du idag? skit förkyld... :(
Hur många tabletter tar du dagligen? 0 eller en del idag eftersom jag försöker bli frisk :)
Har du helt svenskt ursprung? aa eller min farmor komer från åland, haha
Ser du fram emot någonting just nu? SOMMAREN!
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? hmm vet inte sommaren 2011 kanske :P
Vilken va den värsta tiden då? 2000-2002 tror ja
Har du mått jättedåligt psykiskt? ne
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? mina bästa brudar
Har du varit otrogen någon gång? nepp :)
Har någon varit otrogen mot dig? tror inte de :S
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? vad är inte bra med mig?
Har du lätt att få folk att skratta? hmm.. je vene asså typ när jag säger blonda saker.... inte för att de brukar hända menmen ;)
Har du några talanger? nej :(
Vet du om någon är kär i dig? kanske ;) haha nej jag vet inte
Vad står det i ditt senaste sms? "varför? jag behöver mina klubbor tvättade! :(" haha fråga inte förlorade ett vad...
Hur lång är du? 167-168


något ni inte visste kanske ;) Va tycker ni ska vi ha en frågestund här på bloggen kankse ?? ;) kommentera!

bild från igår morse, min nya profilbild på fb också eller har en ig redigerade där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0