lördah

Hej alla! :) Idah har jag bara chillat me min kille o sen drog han o jag åkte till Farsta och hämtade min syrras studenttavla. Sen har jag bara varit hemma o solat lite o så o nu tror jag att jag bara ska sitta och vänta tills fotbollsmatchen är slut så att min boy kan komma hiiiiiiiiiiiit! Killar o fotboll asså haha... Haha nej ska inte klaga ;) men man tycker ju att de överdriver bara liiiiiiiiiiite... Haha nu kmr jag säkert få hat mot mig hihi :D (alla killar är ju såklart inte så, o ja jag förstår de kanske är en ''passion'' men aa haha) Fotbolls killar är ju oftast ganska snygga haha! Jag menar Ronaldo... ggr... :$ Fast många kändisar är ju snygga haha. (kanske därför de e kända) Men jag har min boy så behöver inte Ronaldo... eller någon annan ! Ja Ellen har ju skrivit om gårdagen så behöver inte skriva samma sak efter som båda var på samma fest, kan bara säga att senare på festen blev de lite knas.. :/ Men men sånt händer haha ! :) Aja herrå alla ! :D (typ en som läser...) (om ens de ha-ha) PUUUUUSS // Jennie



Så jag haha... En tjockis e jag höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0