måndag

hej alla!! Jag kan verkligen vara klumpig ibland haha.. Råka göra så att heeeelaaa inlägget jag hade skrivit först raderades så nu är jag tvungen att skriva om precis ALLTING! -.- .. Så nu skriver jag om... Jag vet att jag inte skrev igår så skriver om gårdagen och dagen idag nu istället!

Igår . Jag var med min älskling och vi tjocka bara oss haha..  Som vanligt typ haha.. Förstår inte hur jag ska klara mig utan honom i 6 VECKOR?!!! herre gu hjälp mig...

Idag. Var jag i skolan först och hade bara en timmes lektion. Jag har fått nytt schema och lärarna har ädrat så att jag bara har en timmes lektion VARJE DAG. Visst många tänker säkert nice! Men NEJ! Det är det inte -.- .. Känns helt och hållet bara ONÖDIGT -.- .. Fast igentligen kan man ju praktiskt säga att jag redan har fått mitt sommarlov eftersom jag inte behöver gå på de lektionerna ;) Jag har klarat alla kurser och behöver inte gå på någon mer, men om jag fortsätter gå på lektionerna så kan jag höja mitt betyg.. Men får väl se om jag är för lat och sover och struntar i att höja betygen eller ifall jag satsar lite den här terminen, haha! Får väl se helt enkelt ;) 
Efter skolan så åkte jag hem och sedan senare så träffade jag min boooy!! :) och vi... HAHA! jag de är det vanliga! Vi tjocka oss bara! haha! Har gått upp 2 kg sen vi blev tillsammans.. Skyller på min kille! ;) Jag får nog tänka lite på från och med nu va jag stoppar in i mun, vill ju se bra ut nu inför SOMMAREN då man ska ha bikini! Men nä nu ska jag sluta med mitt skrivande och säger bye!! // Jenniie



Bjuder på mig! Ganska längsen men men haha :)


Glöm inte min söta kompis blogg! Värt att kika in! http://claudiacortez.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0