SOMMAR!!

Tjaaaa alla ! ;) Sorry skrev inget igår. Men nu är jag här! :D DÖM DÖM DÖM haha... Berättar lite kort bara om gårdagen. Igår åkte jag och mammsii till Farsta och jag tog prover, sedan efter det så fick jag en ny kamera av mamma :) Skit snygg faktiskt och bra kamera för ett bra pris. Sedan när jag var hemma så softa jag bara framför tv:n för jag var skit trött av solen. Så härligt med det här vädret! Efter några timmar drog jag till Handiskappsbadets tennisplan som ligger 5 min från mig och där träffa jag min kille och hans 3 kompisar höhö :P Sen var drog jag o min kille upp till mig. Sen drog han också från mig och jag satt och kolla på en skit bra film!
Idag så vakna jag av att min kille ringde mig och nu sitter jag och väntar på att han ska komma hehe.. Det är fredag idag så vet exakt vad som kommer hända ikväll! ;) Bilder kommer komma sääääkert där ifrån. // Jenniie
Gjorde den igår ! skit god! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0