sunny sunday

Tja!! Jenniie here :) Eftersom Ellen har redan skrivit om det mesta som hände igår så skippar jag att skriva, kmr ju skriva nästan samma sak hehe.. Men idag så vaknade jag hemma hos Claudia och var hos henne ett litet tag och sedan drog jag hemåt och åt och fixa mig o sedan träffa jaf min pojkvän o vi var i Farsta ett tag och jag köpte en jeans jacka, som var på rea. Lungt värt de! ;) Sen drog jah o min älskling till stan och chilla lite på donken och sedan gick vi på bio! Vi såg The Avengers :) den var fan bra! Kanske lite svår att förstå vissa delar och lite tråkig först, men helt klart godkänt! Sen gick vi till Kungshallen och käka och nu är jag hemma. Glömde köpa en present till min mamma.. Får ge något i efterskott imorgon istället, haha! ;) ciao! // JENNIIE

1
The Avengers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0