lite snabba frågor

Vad är ditt mellan-namn?  Viola Isadora.
Är du i ett förhållande nu? Ja
Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 3 veckor och 5 dagar. Snart en månad hihi :)
Har du haft ett seriöst förhållande? yes box
Har du någonsin varit full? full av glädje ja ;) ..
Röker du? ''fest rökare'' men vatten pipa, JA!! <3
Snusar du?  Usch  nej
Saknar du någon just nu? jaaa... :(
Hur mår du idag? bara bra
Hur många tabletter tar du dagligen? 7
Har du helt svenskt ursprung? nej
Ser du fram emot någonting just nu? JAA!!
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 2012
Vilken va den värsta tiden då? 2007 - 2011
Har du mått jättedåligt psykiskt?  Ja
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Theresa,Mille
Har du varit otrogen någon gång? ja...
Har någon varit otrogen mot dig?  usch ja
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är ärlig, säger vad jag tycker o står upp för mig själv.
Har du lätt att få folk att skratta? hoppas de !
Har du några talanger? nudda tungan på näsan haha...
Vet du om någon är kär i dig? ja hoppas de :s
Vad står det i ditt senaste sms?  ''nej men jag var tvungen att sova ute för du va taskig :(<3''
Hur lång är du? 166

Vad är ditt mellan-namn? Viola Isadora.
Är du i ett förhållande nu? Ja
Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 3 veckor och 5 dagar. Snart en månad hihi :)
Har du haft ett seriöst förhållande? yes box
Har du någonsin varit full? full av glädje ja ;) ..
Röker du? ''fest rökare'' men vatten pipa, JA!! <3
Snusar du? Usch  nej
Saknar du någon just nu? jaaa... :(
Hur mår du idag? bara bra
Hur många tabletter tar du dagligen? 7
Har du helt svenskt ursprung? nej
Ser du fram emot någonting just nu? JAA!!
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 2012
Vilken va den värsta tiden då? 2007 - 2011
Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Theresa,Mille
Har du varit otrogen någon gång? ja...
Har någon varit otrogen mot dig? usch ja
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är ärlig, säger vad jag tycker o står upp för mig själv.
Har du lätt att få folk att skratta? hoppas de !
Har du några talanger? nudda tungan på näsan haha...
Vet du om någon är kär i dig? ja hoppas de :s
Vad står det i ditt senaste sms? ''nej men jag var tvungen att sova ute för du va taskig :(<3''
Hur lång är du? 166
puuuuuss // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0