weeeeii

Tjeee bloggläsare! weeeii är uppe nu! fett tidigt ju? men va bara hemma igår och kollade film med min kompis så inte så konstigt ;) Igår så drog jag, Kim och Malina tilll fasta kollade på när Erick spelade en fotbollsmatch sen gick vi till Farsta och kollade runt lite. Sen kom Rebecka så gick Kim och Malina de skulle fixa med ett tält, för vi ska campa i sommar! :D om jag nu får..? :( aja, så efter ett tag kom Erick och hans kompis så gick vi runt lite till köpte glass, heheh aa.. Juste köpte en ny klänning, kanske ska ha på skolavslutningen? får se ;)  menmen PUSS på er! hörs sen! ;)


Nya kläningen från HM :) (haha jag ser typ sur ut..? aja..)

Kim och Malina vid fotbollsplanen, haha

//Ellen

Kommentarer
Postat av: VERONICA

sv; okej, tack :)

2012-05-18 @ 13:36:47
URL: http://veroonicamartensson.blogg.se/
Postat av: Lawrence Daily

Hej! Gillar du hungerspelen? Gillar du huvudpersonen Kattniss? Kolla in min nystartade blogg om filmens stjärna, Jennifer Lawrence!

2012-05-18 @ 14:36:02
URL: http://lawrencedaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0